ایمن تجهیز آریا ( ایمنی و سلامت در ساختمان )

تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی برای قطع کردن گاز به هنگام زلزله و یا نشت گاز در ساختمان

ایمن تجهیز آریا ( ایمنی و سلامت در ساختمان )

تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی برای قطع کردن گاز به هنگام زلزله و یا نشت گاز در ساختمان

ایمن تجهیز آریا ( ایمنی و سلامت در ساختمان )

اجرای مقررات ملی ساختمان مبحث 17

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰


کد خبر: ۲۹۴۴۶۲
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ظهر امروز منزل مسکونی در خیابان ولی‌عصر واقع در شهرک طرق مشهد دچار حریق شد.

یک کشته بر اثر انفجار منزل مسکونی در مشهد

حسین صالح‌ نظرآباد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ساعت 11:50 دقیقه ظهر امروز انفجار منزل مسکونی در شهرک طرق مشهد به این سازمان اعلام شد، عنوان کرد: این منزل مسکونی ویلایی با مساحت 60 متر در اثر این انفجار صد درصد تخریب شده است.

وی ادامه داد: شیشه‌های منازل ضلع جنوبی این مکان تا شعاع 15 متری تخریب شده و در ضلع شمالی شیشه‌های برخی از منازل تا 60 درصد تخریب شده است.

مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اعزام آتش‌نشانان ایستگاه 9 و 39 برای مهار این حریق، اظهار کرد: زن سالخورده مالک این منزل نبوده و تنها به دیوار این منزل تکیه داده بوده که به دلیل ماندن زیر آوار فوت شده است.

صالح نظر آباد در خصوص علت این حادثه، تصریح کرد: در بررسی اولیه آتش‌نشانان به احتمال زیاد علت حادثه نشت گاز در این منزل بوده است و سه خودرو نیز در این حادثه دچار خسارت شد.
  • hossein sadeghi
  • ۰
  • ۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توصیه‌ها و هشدارهای مهمی را برای پیشگیری از گازگرفتگی به ویژه در فصل سرما ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی، با اشاره به ورود موج سرما به کشور که از هفته گذشته آغاز شده است، گفت: به طور طبیعی با سرد شدن هوا میزان استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز افزایش می‌یابد، از این رو لازم است که شهروندان نسبت به نحوه صحیح استفاده از این وسایل و همچنین علائم و نشانه‌های مسمومیت اطلاع کافی داشته باشند. از سوی دیگر عاملی که باید مورد توجه قرار گیرد، بازدیدهای دوره‌ای از تجهیزات گازسوز و گرمایشی‌است؛ چرا که آمارها نشان می‌دهد عمده حوادث گازگرفتگی مدتی بعد از نصب وسایل گازسوز رخ داده است.

آنفلوانزا یا گازگرفتگی
وی با بیان اینکه ابتدا لازم است شهروندان علائم مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را بدانند، گفت: علایم مسمومیت با منواکسید کربن می‌تواند طیف وسیعی از علائم را شامل شود که در بیماری‌های مختلف دیده می‌شود. متاسفانه بسیاری از این علائم شبیه به علائم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند و تمایل به استراحت و خوابیدن پیدا می‌کنند که همین تمایل گاه منجر به خواب همیشگی آنان شده یا سبب عوارض جبران ناپذیری در بدن‌شان می‌شود.
  • hossein sadeghi